Descărcați aplicația specială gratuită din Play Store sau App Store pe telefon. Activați Bluetooth pe telefon și porniți aplicația descărcată. Căutați smartwatch-ul prin intermediul aplicației, apoi conectați dispozitivul.
Telefonul meu vede un smartwatch care nu a fost conectat? Aplicația nu se va conecta la ceasul inteligent dacă acesta a fost mai întâi conectat la smartphone. Încercați să deconectați dispozitivul, să accesați direct aplicația și să încercați să vă conectați de acolo.
NOTĂ: Excepție fac ceasurile inteligente cu Bluetooth. În cazul acestor ceasuri, trebuie să vă conectați în două locuri: în aplicație și direct prin Bluetooth pentru ca toate funcțiile să funcționeze corect.
Ceasul funcționează și fără a se conecta la aplicație, dar unele funcții pot fi limitate. Dispozitivul face măsurători precum ritmul cardiac, numărul de pași și caloriile arse, dar nu păstrează niciun istoric. Rețineți, de asemenea, că majoritatea ceasurilor inteligente necesită o astfel de conexiune pentru a seta ora și data.
NOTĂ: Unele ceasuri inteligente sunt capabile să selecteze ora și data fără o conexiune telefonică. Vă rugăm să consultați secțiunea "Informații despre produs" pentru informații în acest sens.
În pachetul trimis ar trebui să fie inclus un cablu de încărcare; fișa de contact nu este inclusă. Excepție fac modelele WT1, WE78 și WV19: pentru a le încărca, trebuie îndepărtată cureaua, sub care se află un vârf cu un element auriu care trebuie conectat la portul USB.
Se recomandă utilizarea încărcătoarelor originale: încărcătoarele din surse netestate pot deteriora sistemul de încărcare. În cazul stațiilor de andocare, verificați dacă există obstacole, cum ar fi praf, lichide sau solide.
Durata de viață a bateriei depinde de calitatea utilizării. Măsurătorile frecvente și funcțiile de alarmă activate reduc durata de funcționare a ceasului. Ar trebui să limitați neapărat utilizarea GPS sau a modului Internet.
Vizitați pagina noastră de politică de returnare: https://www.watchmark.ro/ro/content/14-Returnarea-marfurilor
În cazul în care returnarea este aprobată, vi se va rambursa produsul achiziționat. Banii vor fi rambursați imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea bunurilor.
În cazul unei plângeri cu privire la un produs achiziționat, ne ocupăm de fiecare plângere în parte. Ne angajăm să răspundem imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile de la primirea produsului.
Vă rugăm să rețineți că WATCHMARK oferă o garanție de 24 de luni pentru produsul achiziționat. Garanția acoperă mecanismul și defectele de fabricație.
Garanția nu acoperă:
- -durata de viață a bateriei, mâini, cadran și zirconiu;
- -uzura și îmbătrânirea normală (de exemplu, zgârieturi pe luneta, modificări de culoare și de material pe curelele nemetalice, cum ar fi pielea, țesătura, cauciucul, exfolierea și decolorarea straturilor galvanice)
- -deteriorarea oricărei părți a ceasului ca urmare a utilizării necorespunzătoare, a neglijenței, a unui accident (șocuri, lovituri, cioburi, sticlă spartă etc.);
- utilizarea necorespunzătoare și nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
- -un produs asupra căruia au fost efectuate operațiuni de către persoane neautorizate (de exemplu, în legătură cu înlocuirea bateriei, întreținerea sau reparațiile).Uzura naturală, adică deteriorarea mecanică cauzată de utilizarea produselor și deteriorarea datorată întreținerii insuficiente sau incorecte;
Pentru informații privind politica de reclamații, vă rugăm să vizitați: https://www.watchmark.ro/ro/content/11-Reclamatii
Pentru informații privind regulile de schimb, vă rugăm să vizitați: https://www.watchmark.ro/ro/content/16-inlocuirea-marfurilor
Toate comenzile din magazinul nostru sunt expediate gratuit, pentru mai multe informații despre livrare vizitați
Modelul telefonului nu este important, important este sistemul de operare. Descrierea fiecărui ceas conține informații despre sistemele de operare cu care este compatibil ceasul inteligent. Pentru a conecta ceasul inteligent la telefon, este necesară o aplicație care poate fi descărcată din Google Play sau App Store, astfel încât ceasul inteligent trebuie să fie echipat cu această funcție.
Factura este trimisă în format electronic la adresa de e-mail introdusă la plasarea comenzii.
Pentru a vă anula comanda, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: info@watchmark.cz.